2018. január 25. 13:40 - Druida Borealis

Feladat 16.

Zolcsi: kolibri, varázs, zöld, nappal, kávé

Határidő: 2018.01.28.

Anyuci:

Álom

Az éjszaka attól remek,
hogy az álmok elrepítenek.
Olyan vidékekre is eljutok,
amikről nappal csak álmodozok.
Zöld erdőben, zöld mezőben járok,
feltűnnek a lepkék,és virágok.
Röpködnek körülettem madarak,
szárnyaikkal meg-megcsapkodnak.
Pici kolibrik levegőben lebegnek,
csőrükkel friss élelmet keresnek.
Varázslatosak a ligetek,és bárok,
csábítanak táncok,vad románcok.
Lassan a valóságba visszatérek,
a kávé finom illatára ébredezek.
Nehezen tisztul fejemben a kép,
Legszívesebben visszaaludnék!

Orosháza,2017.12.16.
Kép: Internet

 Zolcsi:

 

Ölelem

A Világ rám néz, és felismer
Engem.
Ezt a kis pontot, és a Mindent
Egyben.
Azt ma már tudom, hogy bármit is
Látok,
Az ott én vagyok, az én kis
Világom.

A kolibri szemében nem férne ez
Mind el,
És más nem is láthatja, hacsak
Nem mesélem én el.
Hogy micsoda zöld is a rügyek
Fakadása.
A Természet Isten,
Cernunnos varázsa.

Még ha hinnél is benne, akkor sem
Értenéd,
Hogy a Hold ír a nappalhoz ragyogó
Háttérzenét.
Most reggel is ezt a dallamot
Követem.
Egy kávé a kezemben, s a gyermekeim
Ölelem.

 

Nagytarcsa,
2018.04.12.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://otszo.blog.hu/api/trackback/id/tr5513602587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása