2021. február 12. 10:49 - Druida Borealis

Feladat 24.

Judit: szőnyeg, csaptelep, konténer, mamusz, sör

Határidő: 2021.02.28.

Anyuci:
165801837_202862267844449_7333951938406784368_n.png

Egy kis malőr

 

Nézem a szobám négy falát,
egy kis unalom, lett rajtam úrrá,
a csendben hallom, hogy valami csöpög,
egyre hangosabban ettől görcsölök.

Ennek a fele se tréfa,
irány a fürdőszoba!
Már az ajtó alatt folyik a víz,
a meleg párától felködlik,
a CSAPTELEP mellett ömlik,
lebeg a SZŐNYEG, tocsog,
a MAMUSZommal belecsoszogok.

Végül a főcsapot megtaláltam,
és sikeresen elzártam,
rendet tettem, a mamuszomat
a KONTÉNERbe süllyesztettem.

A nagy ijedtségre SÖRTt bontottam,
hisz a problémát egy kis időre megoldottam.

Orosháza, 2021. 03.27.
Kép: Pixabay

Zolcsi:

stellas-magic-carpet-ride-nadir-quinto.jpg

 

Odafentről

 

Ha a világom fölé
Varázsszőnyegen szállok,
Odalentről az életem
Integet nekem.
Mutatván a múltat,
S mit a jövőmtől várok;
Konténerbe pakolt
Rossz emlékeket.

Az idő, mint a
Csöpögő Csaptelep
Lassan számolja
A Másodperceket.
A Boldogság, Örömünnep,
Mint a jó korsó Sör;
Elmossa minden
Félelmemet.

És már látom is Magam!
Mamuszban csoszogva
Kezemben egy finom,
Gőzölgő Kávé.
A Múltam, a Jövőm
S az egész életem
Már a sok-sok
Unokámé.

Lehet boldog az ember!
Ez hát a Tézis.
Ha tenni mert érte Más,
Hát teszek érte én is!
Mert bár innen fentről
Szép ez az Életút;
A Döntéseket én hozom,
Míg jő a
Fényalagút.

 

2021.06.01. Szentistván

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otszo.blog.hu/api/trackback/id/tr716423658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása