2019. június 28. 22:34 - Druida Borealis

Feladat 22.

Zolcsi: lebben, hívás, rovarok, suttog, árny

Határidő: 2019.07.07.

Anyuci:

132004419_306877043989129_3122927365710542679_n.png

Talán....

Talán egyszer észrevesz a teremtő,
letekint rám az ismeretlenből,
kicsit minden ember gyarló, esendő,
csak nem tűnik elő a tömegből.

Talán egyszer fellebben majd a fátyol,
eltűnik az árny, a suttogások,
a kihívásból új erőt merítek,
végleg elhallgatnak a fegyverek.

Talán egyszer megújul majd a világ,
akadnak mindennapi praktikák,
különleges rovarok jelennek meg,
mind az emberek javára lesznek.

Orosháza, 2019.10.10.

 

Zolcsi:

vad_es_buntudat.jpg

 

Vád és bűntudat

Tudom, hogy nem tettem eleget,
Hogy tehettem volna többet.
Nem kell, hogy ezt a szemembe mond,
A szívem már összetörted.

Rovarok zsongják a múltat,
Csak egy árny a tegnapi álmunk.
Nem kell, hogy ezt a szemembe mond,
A saját sírunkat ástuk.

Mint az a rideg hajnali hívás,
Amitől az ember retteg,
Nem kell, hogy ezt a szemembe mond,
Nem látlak már szentnek.

De mikor a fátyol lebbent,
Némán landolt a földön,
Nem kell, hogy ezt a szemembe mond,
Már akkor kinyílt a börtön.

Most vadul suttog a ködben,
Míg zuhan lefelé a könnyem,
Már hiába mondanád Kedves,
A híd eltűnik mögöttem.

Tudom, hogy nem tettem eleget,
Hogy tehettem volna többet.
Nem kell, hogy ezt a szemembe mond,
A testem is összetörted...

 

2020.12.21. Szentistván

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otszo.blog.hu/api/trackback/id/tr7714917194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása