2016. november 03. 09:40 - Druida Borealis

Feladat 04.

Anyuci: elvarázsol, felgyülemlő, kívánság, rügy, csapadék

Határidő: 2016.11.10.

 Anyuci:

14900336_1296407513732529_3739076369112390687_n.jpg

A csodapillangó

Egy szomorú őszi délután,
az ég borús a hangulatom silány,
a felgyülemlett keserűség
Rám telepedett.
Rászántam magam, hogy sétálni megyek.

Szeretem a csalitos, bokros helyeket,
utam most is odavezetett.
A csapadéktól felázott árok parton,
mocorogtak az apró, kis bogarak,
gyönyörködtem bennük, szórakoztatott.

Egy pillanat műve volt, hogy a kezemre röppent,
menedéket keresve, egy gyönyörű tarka lepke!
Szárnyait összezárta, nem mozdult,
nem menekült, megpihent.
Engedte, hogy kezemet összezárjam felette.

Elvarázsolt az az érzés, hogy tenyeremben mocorog,
eldöntöttem nem engedem szabadon!
Fázik, didereg,biztonságot keres,
hazaviszem és dédelgetem!

Csodát hozott az életembe
a kis színes tünemény,
csöpögtetek levelekre esővizet én!
Elé ülök, nézegetem, néha szárnyat bont!
Mi lesz veled télen, kicsi lepke mondd?

Eddig nem sürgettem az időt,
de most az a kívánságom,
hogy ébredjen újra a természet,
jöjjön el a rügyfakadás,
hogy újra érezzük a nap sugarát!

Az én csodapillangóm,
aki miatt a szívem sajog,
és oly sok boldog percet adott!
Élje meg azt a csodálatos napot,
mikor újra szabadságot kapott!

 

Zolcsi:

4.jpg

 A kulcs

 
Ha egy kívánságom lehetne,
Abbahagynám a keresést.
Leülnék, és várnám,
Hogy elvarázsoljon a perc,
Míg a horizont felfalja a Napot.
Én pedig esküszöm,
Hogy a sötétségbe múló üvöltést
Meggyászolom.
Mert az idő telik.
 
Ha csak egy kívánságom lehetne,
A tenyerembe vetném a magot.
Leülnék, és aggódva várnám,
Ahogy rügyet bont a jelen.
S amint az egekben felgyülemlő csapadék
Lehull, és rönkké neveli gyermekem,
Én kifaragom belőle jövőm kapuját.
S hozzá a kulcs a mosoly lesz az orcán.
Mert bár az idő telik,
 
Én vigyorgok,
És könnyezem.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otszo.blog.hu/api/trackback/id/tr7611926893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása