2017. június 17. 17:26 - Druida Borealis

Feladat 11.

Zolcsi: fáj, horog, könyv, kertész, iroda

Határidő: 2017.04.12.

Anyuci:

1.jpg

A könyvek szerelmese

Mindig szerettem olvasni,
a könyvek illatát szagolni,
ha nem láttam, akkor is éreztem,
hogy új vagy régi könyv van a közelemben.

Mindenevő voltam, nem válogattam,
de ha horogra akadt egy különlegesség,
az örömömtől nem volt mértékletesség,
egy nap, egy könyv ez volt az eredmény.

Gyakran elfeledkezve a világ dolgairól,
olvastam szabadban vagy iroda mélyén,
ha kerestek, fájdalom hasított belém,
mert szerettem volna befejezni még!

Szeretek a könyvekben bogarászni,
mint a kertész a növényei között,
a regények lényegét megérteni,
a sok lényegtelen gondolat mögött!

Orosháza,2017.04.11.

Zolcsi:

 andorra-1-1024x577.jpg

 11 van
 
Talán nem fájt még így csapás,
Ideje ébredni! Tény és nem csalás.
„Zord időket éltünk” - majd ezt írják a könyvek,
Ezekről mesélünk, de nem folynak a könnyek.
Néhányuk munkás, néhányuk kertész, jön a jól sikerült fejes.
Egy védhetetlen horog, mi több egy balegyenes!
Gólok helyett egy gól… „Óh hát ez egy csoda!”
„Yes!” Sikít a magyar, és a fogadóiroda
Végre utalhat egy kicsit.
Andorra győzött, Magyarország zéró.
Na, ideje aludni, kihunyt a fényszóró…

Orosháza, 2017.06.17. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otszo.blog.hu/api/trackback/id/tr1112602369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása